Kurdiwüüd

Duutduut

Kategori: Kategorilös shit

Det här med att "leva farligt" är fan inget bra. Mitt omedvetna har influerats utav det alltför mycket. Inget positivt. Alls.
Till exempel idag.
Söndagar brukar vara min chilla-städa-laga-god-mat-dag. Eftersom jag varit sugen på god kyckling hela veckan blev det två kycklingrätter. En kurdisk röd kycklinggryta (kikärtor, kycklinglår , tomatpure, torkad lime, saffran, färska tomater) och så Kentacki som vi kallar det i mina trakter (typ KFC, men min variant är starkare kryddad med bl.a. pirri pirri och chilli).
Ni tänker vart är det farliga och vadå någon kurdisk variant av matlagar Linda så spolar jag fram.
När jag lagar mat gillar jag vara topless, haha nej men bar överkropp. Önska det handla om flexa muskler men det är inte så.
Utan riktig mat lagas med svett, tårar och inte blod utan hår för oss kurder.
Med andra ord var det ett undantag för just idag då jag nu i efterhand känner mig fett dum.
Riset kokar, grytan puttrar och jag ska göra min egna KFC. Lägger på "blandningen" och tvättar händerna. När jag ska röra om händerna utan att torka ser jag hur olja + vatten = fuckt upp. Men nej nej nej.. jag gillar ju leva farligt så skiter i det och fortsätter som inget hänt.
Del ett av KFC är färdig och ska lägga i andra delen... Paaaaammm, "maddafacka shit helvete" skriker jag efter blivit bränd av stekhett olja.
Aja får väl skryta om bränmärket kom till när jag satt i fängelse.
Sa ju farligt liv jag lever!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: