Kurdiwüüd

Paintball

Kategori: Kategorilös shit

Paintball med blattar kan aldrig sluta gott. Fusk och saknad av regler leder till att man ska leka Rambo.

Laddade geväret och två fulla magasin för att skjuta allt och alla... trodde jag i alla fall.
Ser en gömma sig och jag ruschar allt vad jag har, trots kondisen är lika bra som en cheesburgerjagande amerikans. Från ingenstans känner jag kulor flyga mot mig innan jag börjat skjuta.
Det var fyra som hade gömt sig på samma plats. Fyra!
Blev matad från varje jävla håll. Tänkte "fuck jag ska hålla ut och knulla de" men fuck vad ont de gör, speciellt från tio cm avstånd. Alla skjuter som om den som lossat minst antal skott skulle få cancer.
Paam, paam, paam. Blir träffad i huvud, armar, ben, bröst, rygg och tom en på pungen (skulle blivit impotent ifall jag inte fuskat och lagt en fet Stadiumpåse i kallingarna som skydd).
Kan i alla fall gå med huvudet högt då jag köttade på och skada de med, dock inte lika mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: