Kurdiwüüd

Klagish

Kategori: Kategorilös shit

Det positiva med att ha en blogg är att man som normalt "oklagande" (svenska... ja visst) person kan klaga hur mycket man vill.
Stack på onsdagsträningen trots jag hade trampat snett träningen innan. Hade lagt bandage och telpat hela foten så mycket att man skulle kunna förväxla min fot med en mumies fot.
Måste ligga något i att ha maximal otur. För den träningen "råkade" vara den absolut jobbigaste träningen jag typ någonsin varit med om. Tshirten var blöt som om man gått genom ett vattenfall.
Trots det gick det hyffsat bra med foten, adrenalinkick? Sen körde vi klinch (typ nackbrottning). Sa till idioten jag körde med "ta det lugnt min nacke är fortfarande kall.." vad gör han om inte ta tag i min nacke och dra allt vad han hade så den sträcktes... Så säger han "ska du fortsätta eller?" fyfan vad jag lackade "kom och lek med mina pungkulor vadå kör...".
Nu sitter man här med improviserad halsduk (handduk eftersom jag aldrig tar på mig mössa, handskar, halsduk osv.) och improviserad tiger balsam (hästlinement). Fyfan jävla skit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: