Kurdiwüüd

Rånad av apoteket!

Kategori: Kategorilös shit

Jag var i apoteket idag för att hämta ut medicin. Min läkare sa att jag skulle välja både tablettformen och vätskeformen utav den medicinen. Detta säger jag till apotekarkärringen, men hon fattar inte. "Ska du verkligen ha båda formerna? För det jag hittar inget här."
Hon går och skriver ut det som läkaren skrev, det hon antagligen kunde nöja sig med at läsa i datorn, sen tar hon och läser igenom det flera gånger och jämför det som står på datorn med det hon skrev ut - samma jävla text, som om det var stora skillnader!

Sedan skriver hon ner det för att därefter skriva ut det på sånna klisterlappar som man sätter på förpackningen.
Hon skrev verkligen en bokstav åt gången, tittade upp på skärmen och sedan ner på tagentbordet varje jävla gång.

Efter 30 min, okey lite mer realistiskt, 20 min, var hon äntligen färdig.
Det visade sig att hon inte hade ena formen hemma.
Vilken idiot! Tänkte att hon var rasist, men nu verkar det bara dumt.

Jag tittade sedan på skärmen och fick då syn på pris: 975 kr.
I den stunden sket jag på mig. Jag tänkte säga "asså jag glömde att dra ut pengar, jag återkommer någon annan dag" och springa iväg, snabbare än superman! Eller "asså jag blev frisk nu, behöver inte längre någon medicin, tack och hej, knull till dig!"

Men jag fick till slut betala 400 kr för skiten, hoppas apoteket sprängs, 400 kr för en halv månads medicin som jag kommer ta i 6 månader!

/Sossbidraget rånas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: